Cum pot plasa o comanda?
Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa va creati un cont de client cu o adresa de email valabila), cat si fara sa fiti inregistrati pe site-ul nostru. Adaugati in cos produsele dorite si finalizati comanda completand campurile aferente cu date reale. Atentie! Varsta minima pentru a putea procesa o comanda este de 18 ani.
Cat dureaza procesarea si livrarea comenzilor?
Coletele sunt procesate si livrate prin curier, in 1-3 zile lucratoare de la receptionarea comenzilor. Coletele primite in weekend se expediaza luni sau marti. Pentru situatii punctuale de produse care nu sunt pe stoc la momentul plasarii comenzii sau care intarzie livrarea din diverse motive, veti fi contactati de consultantul de relatii cu clientii si informati despre aceste detalii.
Cat costa transportul?
Pentru comenzi mai mari de 200 lei transportul este gratuit.
Pentru comenzi mai mici de 200 lei transportul costa 17 lei.
Expediati si in strainatate?
Expedierile in afara Romaniei se fac doar punctual si discutate in prealabil.
Cum pot anula o comanda?
Anularea unei comenzi date dintr-un cont de client, se poate anula direct din (doar daca nu a fost deja preluata de un consultant) sectiunea istoric comenzi. Daca comanda a fost facuta fara un cont de client, trebuie sa ne contactati telefonic: 0786 038 501 sau pe e-mail contact@etaboo.ro si sa solicitati anularea comenzii.
In cazul in care comanda a fost platita online, se anuleaza tranzactia, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului, in 3-15 zile lucratoare, in functie de banca emitenta a cardului.
Atunci cand comanda a fost refuzata de catre client la lvrare avem nevoie ca intreg coletul sa ajunga la depozit, apoi se initiaza procedura de creditare, in cazul in care comanda a fost achitata in avans, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului in termen de maxim 14 zile calendaristice.
Cum aflu ce inseamna statusul comenzii mele?
In preluata - Comanda a fost inregistrata, urmeaza sa fie verificata si confirmata.
Expediata - Comanda a fost procesata, factura fiscala transmisa pe email si trimisa in livrare.
Anulata - Comanda a fost anulata si se primeste un email.
Ridicata / Livrata - Comanda a fost livrata sau ridicata de catre client.
PO eroare la autorizare - Plata nu a fost finalizata (s-a parasit pagina de plata/s-au introdus gresit datele cardului/card expirat/sold epuizat).
PO plata refuzata - PlatiOnline a refuzat plata (va rugam sa luati legatura cu banca).
PO plata autorizata - Plata a fost autorizata, comanda a fost trimisa in procesare.
PO in asteptarea decontarii - S-a solicitat incasarea sumei aferente comenzii.
PO incasata - suma aferenta comenzii a fost incasata, comanda a fost expediata.
PO in asteptarea rambursarii - Sa solicitat rambursarea sumei aferente comenzii.
PO rambursata - suma aferenta comenzii a fost rambursata clientului.
PO anulata - Tranzactia a fost anulata.
Nu am finalizat plata, cum pot prelua procesul?
In cazul in care ati intampinat erori cand ati introdus datele cardului, pentru a reincerca plata, accesati comanda si dati click Reincearca plata prin PlatiOnline. Posibilitatea Reincearca plata prin PlatiOnline este valabila 24 ore, dupa expirarea acestui termen, comanda nu mai poate fi platita.
*Nota: exista posibilitatea ca in timpul trecut de cand ati plasat comanda si pana in momentul in care ati finalizat plata, produsele sa nu mai fie in stoc, site-ul nu face rezervare pe produse. In cazul in care ati reusit sa platiti, iar produsele nu se mai afla in stoc fizic, tranzactia va fi anulata, iar banii vor fi rambursati.
Se poate factura pe firma?
In pagina Finalizeaza comanda, trebuie sa bifati optiunea Persoana juridica si sa completati datele firmei pentru care va fi eliberata factura fiscala. Daca ati plasat comanda ca fiind persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.
Cum imi pot modifica datele de contact?
Aveti posibilitatea sa modificati oricand datele de client accesand sectiunile Adresa si Detalii cont din Contul meu. Daca vreti sa le modificati dupa plasarea comenzii iar acestea fac referire la o comanda deja plasata, va rugam sa ne scrieti pe contact@etaboo.ro.
Cum pot sa aflu mai multe informatii despre produse/comenzi?
Colegii de la Relatii Clienti va stau la dispozitie de Luni-Vineri, in intervalul orar 10:00-16:30 telefonic 0786 038 501 sau email contact@etaboo.ro
In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiune Istoric Comenzi, iar pentru cei care nu au cont de client, pot urmarii statusul accesand emailul.
De ce nu pot sa cumpar mai multe bucati la unele produse?
Aceasta limitare ne anunta ca nu avem in stoc acel numar de produse. Daca doriti mai multe, ne puteti contacta la adresa contact@etaboo.ro, iar consultantii nostri de relatii cu clientii va pot comunica detalii despre disponibilitatea produselor respective.
Cum trimit o cerere de colaborare?
Trimiteti un email care sa include oferta/prezentarea detaliata si toate datele de contact la adresa contact@etaboo.ro.